מעמוק לשטוח ולעמוק בחזרה
מעמוק לשטוח ולעמוק בחזרה
כיתה י, אמנות, פרויקט ראשון, בהנחיית דני רוזנברג
כיתה י, אמנות, פרויקט ראשון, בהנחיית דני רוזנברג
נושא: יחסי דימוי מול רקע
נושא: יחסי דימוי מול רקע
תת-נושאים: תפיסת חלל (עמוק מול שטוח, רישום מהתבוננות מול יצירת תבנית חוזרת), אור-צל, מיצב
תת-נושאים: תפיסת חלל (עמוק מול שטוח, רישום מהתבוננות מול יצירת תבנית חוזרת), אור-צל, מיצב
מטרת פרויקט מחצית א' עמוק ושטוח הייתה להתנסות באחת מסוגיות היסוד של האמנות החזותית והיא היחס בין תלת-ממד לדו-ממד תוך כדי התנסויות במדיומים וכלי ביטוי אמנותיים שונים (ואף סותרים).
מטרת פרויקט מחצית א' עמוק ושטוח הייתה להתנסות באחת מסוגיות היסוד של האמנות החזותית והיא היחס בין תלת-ממד לדו-ממד תוך כדי התנסויות במדיומים וכלי ביטוי אמנותיים שונים (ואף סותרים).
השלב הראשון כלל רישום טבע דומם מתוך התבוננות שאתגר את התלמידים ביצירת תלת ממד; השלב השני כלל את תרגום הרישום לדימוי דמוי טפט (דו-ממד) משוכפל לתבניות חוזרות ונשנות באמצעות תוכנת פוטושופ; השלב האחרון - התוצר הסופי – כלל בניית דגם של חלל גלריה אישי של כל תלמיד, מכוסה באותו הטפט שיצר ובתוספת פסל פלסטלינה פרי דמיונו שמתכתב עם הדימויים שהופיעו בשלבים הקודמים.
השלב הראשון כלל רישום טבע דומם מתוך התבוננות שאתגר את התלמידים ביצירת תלת ממד; השלב השני כלל את תרגום הרישום לדימוי דמוי טפט (דו-ממד) משוכפל לתבניות חוזרות ונשנות באמצעות תוכנת פוטושופ; השלב האחרון - התוצר הסופי – כלל בניית דגם של חלל גלריה אישי של כל תלמיד, מכוסה באותו הטפט שיצר ובתוספת פסל פלסטלינה פרי דמיונו שמתכתב עם הדימויים שהופיעו בשלבים הקודמים.