דבר המנהלות
דבר המנהלות
תלמידים והורים יקרים
תלמידים והורים יקרים
בית הספר השש שנתי, קמפוס פרס ברוח 'הייטק היי' חולון, הינו מוסד חינוכי ייחודי בתפיסתו החינוכית באשר למקומו של התלמיד/ה בהוויה הלימודית והחברתית.
בית הספר השש שנתי, קמפוס פרס ברוח 'הייטק היי' חולון, הינו מוסד חינוכי ייחודי בתפיסתו החינוכית באשר למקומו של התלמיד/ה בהוויה הלימודית והחברתית.
שיטת הלמידה הייחודית שלנו היא למידה מבוססת פרויקטים הדורשת אחריות אישית, סקרנות, יזמות, יצירתיות ומקצועיות. שיטה זו מציידת את התלמידים שלנו בארגז כלים עשיר בידע, הרגלים ומיומנויות, ומפתחת אותם להיות מבוגרים חושבים, בעלי דעה ומסוגלות עצמית גם בפרק הבא אליו יוצאים.
שיטת הלמידה הייחודית שלנו היא למידה מבוססת פרויקטים הדורשת אחריות אישית, סקרנות, יזמות, יצירתיות ומקצועיות. שיטה זו מציידת את התלמידים שלנו בארגז כלים עשיר בידע, הרגלים ומיומנויות, ומפתחת אותם להיות מבוגרים חושבים, בעלי דעה ומסוגלות עצמית גם בפרק הבא אליו יוצאים.
בית הספר מאמין בדיאלוג בין-אישי, ומאפשר לתלמידים מפגש עם מבוגרים משמעותיים המתווים עבורם עוגן בטוח ויציב בתקופת הלימודים ואחריה.
בית הספר מאמין בדיאלוג בין-אישי, ומאפשר לתלמידים מפגש עם מבוגרים משמעותיים המתווים עבורם עוגן בטוח ויציב בתקופת הלימודים ואחריה.
החיבור של בית הספר והקהילה בא לידי ביטוי בפדגוגיה החברתית - פרויקטים רלוונטיים העוסקים בסוגיות של צדק חברתי וסביבתי, ומשלבים אינהרנטית חשיבה ביקורתית, תרומה לקהילה ויזמות חברתית.
החיבור של בית הספר והקהילה בא לידי ביטוי בפדגוגיה החברתית - פרויקטים רלוונטיים העוסקים בסוגיות של צדק חברתי וסביבתי, ומשלבים אינהרנטית חשיבה ביקורתית, תרומה לקהילה ויזמות חברתית.
בבסיס עבודתנו החינוכית עקרונות וערכים מובילים:
בבסיס עבודתנו החינוכית עקרונות וערכים מובילים:
למידה פעילה - אצלנו התלמידים פעילים ויוצרים! במהלך השיעורים והפרויקטים התלמידים נדרשים לנקוט עמדה, להציג בפני קהל, לבטא את עצמם ביצירתיות, לשלב מלאכה ועבודת ידיים עם למידה עיונית, ולעבוד בשיתוף פעולה בצוות.
למידה פעילה - אצלנו התלמידים פעילים ויוצרים! במהלך השיעורים והפרויקטים התלמידים נדרשים לנקוט עמדה, להציג בפני קהל, לבטא את עצמם ביצירתיות, לשלב מלאכה ועבודת ידיים עם למידה עיונית, ולעבוד בשיתוף פעולה בצוות.
למידה חברתית - הלמידה בבית הספר דורשת מעורבות חברתית, ומעודדת ערכים של שוויון, צדק חברתי ואקטיביזם. תפיסה זו שזורה בתוכן ובשיטות הלימוד גם יחד - הילדים מרבים לעבוד יחד בצוותים, מובילים קבוצות עניין בתוך בית הספר, ועוסקים בסוגיות חברתיות אקטואליות.
למידה חברתית - הלמידה בבית הספר דורשת מעורבות חברתית, ומעודדת ערכים של שוויון, צדק חברתי ואקטיביזם. תפיסה זו שזורה בתוכן ובשיטות הלימוד גם יחד - הילדים מרבים לעבוד יחד בצוותים, מובילים קבוצות עניין בתוך בית הספר, ועוסקים בסוגיות חברתיות אקטואליות.
יחס אישי ודיאלוגי - מספר התלמידים בכיתה אינו עולה על 28 תלמידים, דבר המאפשר לנו היכרות מעמיקה עם התלמידים, קיום שיחות אישיות, ומתן מענה ויחס אישי לכל תלמיד ותלמידה.
יחס אישי ודיאלוגי - מספר התלמידים בכיתה אינו עולה על 28 תלמידים, דבר המאפשר לנו היכרות מעמיקה עם התלמידים, קיום שיחות אישיות, ומתן מענה ויחס אישי לכל תלמיד ותלמידה.
אחריות אישית - בית הספר מעודד למידה עצמאית ומעורבות פעילה בלמידה, ומתוקף כך דורש מהתלמידים לקחת אחריות אישית על הלמידה, לנהל את המשימות שלהם ולעמוד בזמנים. בכדי ליצור אווירה נעימה לאורך היום, ולייצר סביבה הדומה ככל הניתן לחיים האמיתיים, בבית הספר אין צלצולים, ועל התלמידים להגיע בזמן לשיעורים ופעילויות.
אחריות אישית - בית הספר מעודד למידה עצמאית ומעורבות פעילה בלמידה, ומתוקף כך דורש מהתלמידים לקחת אחריות אישית על הלמידה, לנהל את המשימות שלהם ולעמוד בזמנים. בכדי ליצור אווירה נעימה לאורך היום, ולייצר סביבה הדומה ככל הניתן לחיים האמיתיים, בבית הספר אין צלצולים, ועל התלמידים להגיע בזמן לשיעורים ופעילויות.
כל אלו, דורשים עבודה רבה בעלת מעוף וחזון, אשר מביאה עימה תוצאות. הצוות החינוכי מחוייב ובעל ברק בעיניים, וכך גם התלמידים - סקרנים, אוהבים ללמוד ורפלקטיביים. מערכות היחסים בבית הספר מבוססות על כבוד וסובלנות.
כל אלו, דורשים עבודה רבה בעלת מעוף וחזון, אשר מביאה עימה תוצאות. הצוות החינוכי מחוייב ובעל ברק בעיניים, וכך גם התלמידים - סקרנים, אוהבים ללמוד ורפלקטיביים. מערכות היחסים בבית הספר מבוססות על כבוד וסובלנות.
אנו מאחלות מכל ליבנו שנת לימודים פורייה ומוצלחת.
אנו מאחלות מכל ליבנו שנת לימודים פורייה ומוצלחת.
גלי חנציס, מנהלת בית הספר
גלי חנציס, מנהלת בית הספר
לירון אררה, מנהלת חטיבת הביניים
לירון אררה, מנהלת חטיבת הביניים