איך לא להיעלם
איך לא להיעלם
מיני פרויקט פתיחת שנה, שבוע וחצי, כהכנה לפרויקטי הגמר בעיצוב, כיתה יב
מיני פרויקט פתיחת שנה, שבוע וחצי, כהכנה לפרויקטי הגמר בעיצוב, כיתה יב
איך לא להיעלם.pdf
ספר מאוייר סביב השאלה איך לא להיעלם
ספר מאוייר סביב השאלה איך לא להיעלם
העבודות יוצאות ליצירה גרפית-איורית מתוך חוויות שנצברו בשנים של התלמידים בבית הספר, התבוננות לאחור לקראת יציאה לפרויקט אחרון במגמה. כל תלמיד התבסס על סיפור אישי מחיי בית הספר: יום בו הרגישו מאושרים ומלאי ביטחון לעומת יום בו רצו להיעלם לגמרי. העבודות מורכבות קומפוזיציה של דימוי מופשט בכתם, דימוי קונקרטי מחיי בית הספר וטקסט אישי
העבודות יוצאות ליצירה גרפית-איורית מתוך חוויות שנצברו בשנים של התלמידים בבית הספר, התבוננות לאחור לקראת יציאה לפרויקט אחרון במגמה. כל תלמיד התבסס על סיפור אישי מחיי בית הספר: יום בו הרגישו מאושרים ומלאי ביטחון לעומת יום בו רצו להיעלם לגמרי. העבודות מורכבות קומפוזיציה של דימוי מופשט בכתם, דימוי קונקרטי מחיי בית הספר וטקסט אישי
העבודות מעלות חששות המלוות את התלמידים בפתיחת השנה האחרונה ללימודים, ומאפשרות מקום של דיון והתבוננות ברגע משמעותי זה. הפרויקט שימש בין היתר כלי עבור התלמידים לתרגל ולחשוב על סגנון חזותי, לקראת פרויקט הגמר, במהלכו ידרשו לבנות עבור עצמם פרויקט עצמאי שחלקו עיצוב ספר אישי, בנושא לבחירתם. זאת במסגרת פרויקטי גמר בנושא כיתתי שעת סיפור
העבודות מעלות חששות המלוות את התלמידים בפתיחת השנה האחרונה ללימודים, ומאפשרות מקום של דיון והתבוננות ברגע משמעותי זה. הפרויקט שימש בין היתר כלי עבור התלמידים לתרגל ולחשוב על סגנון חזותי, לקראת פרויקט הגמר, במהלכו ידרשו לבנות עבור עצמם פרויקט עצמאי שחלקו עיצוב ספר אישי, בנושא לבחירתם. זאת במסגרת פרויקטי גמר בנושא כיתתי שעת סיפור
בהנחיית אוסקר אבוש וענבל הלצר