מי אנחנו
מי אנחנו
קמפוס פרס בחולון (ברוח HTH), הוקם בשנת 2012 (תשע"ג) כבית ספר ייחודי, חדשני ומתקדם של למידה משמעותית, מבוססת פרויקטים המכוונת לקהילה. הלמידה בבית הספר מבוססת על מודל שפותח ברשת בתי הספר High Tech High שבסן דייגו, ארה"ב. בבית הספר שואפים לפתח בקרב התלמידים תפיסה רחבת אופקים, רב תרבותית, בעלת רגישות חברתית השואפת למצוינות ואחריות אישית תוך בניית אמון ושיח דיאלוגי. פדגוגיית הליבה בבית הספר היא למידה מבוססת פרויקטים - (PBL - Project Based Learning), שמותאמת לתכנית הלימודים של משרד החינוך.
קמפוס פרס בחולון (ברוח HTH), הוקם בשנת 2012 (תשע"ג) כבית ספר ייחודי, חדשני ומתקדם של למידה משמעותית, מבוססת פרויקטים המכוונת לקהילה. הלמידה בבית הספר מבוססת על מודל שפותח ברשת בתי הספר High Tech High שבסן דייגו, ארה"ב. בבית הספר שואפים לפתח בקרב התלמידים תפיסה רחבת אופקים, רב תרבותית, בעלת רגישות חברתית השואפת למצוינות ואחריות אישית תוך בניית אמון ושיח דיאלוגי. פדגוגיית הליבה בבית הספר היא למידה מבוססת פרויקטים - (PBL - Project Based Learning), שמותאמת לתכנית הלימודים של משרד החינוך.
בבית הספר עוברים התלמידים.ות מסע אישי לימודי פעיל, רב תחומי, ההתנסותי ומרתק ששם דגש על הטמעת ערך האחריות האישית המוביל למצוינות אישית ולפיתוח יכולותיהם/ן וכישרונותיהם/ן, כאזרחי/ות המאה ה-21. הלמידה בבית הספר היא רב תחומית, משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות, מחוברת לעולם האמיתי ולעולמו של התלמיד/ה באמצעות פרויקטים התנסותיים המלווים במומחים מהאקדמיה מהתעשייה, מחברות וארגונים חברתיים ו/או אישים העוסקים בתחומי הדעת השונים ועוד. כל זאת מתוך שאיפה שתלמידינו יצאו לעולם כאנשים ערכיים, ביקורתיים, יצירתיים ופעילים.
בבית הספר עוברים התלמידים.ות מסע אישי לימודי פעיל, רב תחומי, ההתנסותי ומרתק ששם דגש על הטמעת ערך האחריות האישית המוביל למצוינות אישית ולפיתוח יכולותיהם/ן וכישרונותיהם/ן, כאזרחי/ות המאה ה-21. הלמידה בבית הספר היא רב תחומית, משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות, מחוברת לעולם האמיתי ולעולמו של התלמיד/ה באמצעות פרויקטים התנסותיים המלווים במומחים מהאקדמיה מהתעשייה, מחברות וארגונים חברתיים ו/או אישים העוסקים בתחומי הדעת השונים ועוד. כל זאת מתוך שאיפה שתלמידינו יצאו לעולם כאנשים ערכיים, ביקורתיים, יצירתיים ופעילים.
הלימודים מתבססים גם על פלטפורמות למידה דיגיטליות, ריבוי טיוטות, עבודת צוות ועבודה אישית ברבדי חשיבה שונים תוך טיפוח של יצירתיות, יכולות פרזנטציה מול קהל ותהליכים רפלקטיביים ייחודיים המקדמים חשיבה ועשייה. הערכת הלמידה מבוססת על מודל רב ממדי ייחודי, שבו בנוסף לידע שהתלמידים/ות רוכשים/ות, ישנה התייחסות גם למיומנויות שנדרשו בפרויקט וכן לשימוש בהרגלים שנרכשו במהלכו.
הלימודים מתבססים גם על פלטפורמות למידה דיגיטליות, ריבוי טיוטות, עבודת צוות ועבודה אישית ברבדי חשיבה שונים תוך טיפוח של יצירתיות, יכולות פרזנטציה מול קהל ותהליכים רפלקטיביים ייחודיים המקדמים חשיבה ועשייה. הערכת הלמידה מבוססת על מודל רב ממדי ייחודי, שבו בנוסף לידע שהתלמידים/ות רוכשים/ות, ישנה התייחסות גם למיומנויות שנדרשו בפרויקט וכן לשימוש בהרגלים שנרכשו במהלכו.
יחס אישי מכבד ודיאלוגי
יחס אישי מכבד ודיאלוגי
בבית הספר אנו מקיימים שיח אנושי מכבד. אנחנו מאמינים בקשר האישי בין מבוגרים לתלמידים ויוצרים מרחב אמון דיאלוגי. צוות המורים והצוות המסייע מלווים את התלמיד במסע אישי של למידה, התבגרות והתפתחות תוך הטיית אוזן קשבת ולב מבין לצד הקפדה על כללי התנהגות נאותה ולקיחת אחריות אישית וקהילתית.
בבית הספר אנו מקיימים שיח אנושי מכבד. אנחנו מאמינים בקשר האישי בין מבוגרים לתלמידים ויוצרים מרחב אמון דיאלוגי. צוות המורים והצוות המסייע מלווים את התלמיד במסע אישי של למידה, התבגרות והתפתחות תוך הטיית אוזן קשבת ולב מבין לצד הקפדה על כללי התנהגות נאותה ולקיחת אחריות אישית וקהילתית.
החזון ויישומו
החזון ויישומו
בית ספר מקיים | חינוך ציבורי, שפניו לקהילה ולסביבה, למידה משמעותית ומעוררת השראה, המשפיעה על הלומד והמלמד בזמן הלמידה, ופותחת בפניהם נתיבים חדשים. הוויה דמוקרטית כמטרה וכדרך, כדי לקיים שיח אנושי ולכבד כל אדם, באשר הוא, בכל גיל.
בית ספר מקיים | חינוך ציבורי, שפניו לקהילה ולסביבה, למידה משמעותית ומעוררת השראה, המשפיעה על הלומד והמלמד בזמן הלמידה, ופותחת בפניהם נתיבים חדשים. הוויה דמוקרטית כמטרה וכדרך, כדי לקיים שיח אנושי ולכבד כל אדם, באשר הוא, בכל גיל.
בית ספר ציבורי | בית הספר היינו בית ספר ייחודי ציבורי, על-אזורי בתוך חולון. מספר היבטים לציבוריותו של בית הספר:
בית ספר ציבורי | בית הספר היינו בית ספר ייחודי ציבורי, על-אזורי בתוך חולון. מספר היבטים לציבוריותו של בית הספר:
- בית הספר פתוח לקבלת תלמידים מעוניינים ללא מבחני סף כלשהם. התלמידים מתקבלים בהגרלה מכל חלקי העיר.
- בית ספר גובה תשלומי הורים במסגרת המותר על פי כללי משרד החינוך.
- בית הספר פתוח לקבלת ילדים בעלי יכולות שונות ומגוונות .
- בית הספר מערב אנשים מהקהילה לצורכי למידה והתמחות, וכן מעורב בעשייה חברתית ובפעילות אזרחית.
למידה משמעותית | בית הספר מקיים למידה המייצרת חוויה משמעותית בעלת יכולת השפעה בהמשך הדרך:
למידה משמעותית | בית הספר מקיים למידה המייצרת חוויה משמעותית בעלת יכולת השפעה בהמשך הדרך:
- יחס אישי והכרות מעמיקה של הצוות את הילדים מתוך שאיפה למפגש בין התלמידים לבין המורים לתקופה משמעותית.
- למידה מבוססת פרויקטים בינתחומית ותהליכית- מכוונת לתוצר, סביב שאלה אינטלקטואלית רלוונטית לעולמם של הלומדים והמלמדים, אישית ויחד עם עמיתים, יצירתית, בשיתוף מומחים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ותוך יישום תהליכי הערכה משמעותיים.
- ביטוי לרצונות הצוות והילדים, תוך דיאלוג ומקום לבחירה.
השקפת עולם הומניסטית | דרך החיים- התנהלות בית ספרית של כיבוד זכויות וקידומן:
השקפת עולם הומניסטית | דרך החיים- התנהלות בית ספרית של כיבוד זכויות וקידומן:
- פיתוח סובלנות וסולידריות בין-אישית מתוך התייחסות לחברה רב גונית, פיתוח יחס של כבוד לחוק, יכולת לקיים שיח ביקורתי, מחויבות לשמירה על זכויות אישיות וחברתיות תוך ראיית טובת הכלל.
- מפגשים המאפשרים הכרות אישית ושיח- חונכות, למידה בקבוצה עם דגש על שיח ושיתוף פעולה.
- לימוד ערכי הדמוקרטיה וחינוך לפעילות אזרחית-דמוקרטית פעילה.
- מעורבות חברתית- בסביבת בית הספר, בחולון ומחוצה לה.