גרניקה
גרניקה
מגמת אמנויות העיצוב, סדנת אמנות ועיצוב, כיתה י'.
מגמת אמנויות העיצוב, סדנת אמנות ועיצוב, כיתה י'.
תחומי דעת: ציור ועיצוב
תחומי דעת: ציור ועיצוב
משך הפרויקט: סמסטר ב
משך הפרויקט: סמסטר ב
מיומנויות והרגלים: פרשנות וניתוח של עבודת אמנות | ניסיון בשחזור של דמויות מתוך העבודה | ניסיון בקנה מידה | ניסיון בהמרת דמות מדו ממד לתלת ממד | פרשנות אישית דרך צבע ופיסול.
מיומנויות והרגלים: פרשנות וניתוח של עבודת אמנות | ניסיון בשחזור של דמויות מתוך העבודה | ניסיון בקנה מידה | ניסיון בהמרת דמות מדו ממד לתלת ממד | פרשנות אישית דרך צבע ופיסול.
הפרויקט נולד במחצית הראשונה מתוך חשיבה על עבודת אמנות גדולת ממדים קבוצתית. כשלכל תלמיד יש את המרחב האישי בו יוכל להתבטא ולתת פרשנות אישית לחלק שעליו עבד. בד״כ באמנות תהליך העבודה מתרחש לבד בכיתה, בפרויקט הזה כולם עובדים לקראת תוצר אחד. כולם שותפים ליצירה ועדיין יש לכל אחד ביטוי אישי.
הפרויקט נולד במחצית הראשונה מתוך חשיבה על עבודת אמנות גדולת ממדים קבוצתית. כשלכל תלמיד יש את המרחב האישי בו יוכל להתבטא ולתת פרשנות אישית לחלק שעליו עבד. בד״כ באמנות תהליך העבודה מתרחש לבד בכיתה, בפרויקט הזה כולם עובדים לקראת תוצר אחד. כולם שותפים ליצירה ועדיין יש לכל אחד ביטוי אישי.
העבודה הסופית עליה עבדו התלמידים זו הגרניקה של פיקאסו כמעט 1:1 רק הפעם בתלת ממד.
העבודה הסופית עליה עבדו התלמידים זו הגרניקה של פיקאסו כמעט 1:1 רק הפעם בתלת ממד.
בהנחיית אוסקר אבוש ודני רוזנברג.
בהנחיית אוסקר אבוש ודני רוזנברג.
מהלך הפרויקט:
מהלך הפרויקט:
צפייה בגרניקה המקורית וניתוח של היצירה | חלוקת תפקידים - כל אחד או זוג בחר דמות.
הכנת פורמט גדול של נייר וסימון גריד | התחלת הציור בגודל אמיתי של כל דמות | הכנת פורמטים גדולים של קרטונים וסימון הקונטור על הקרטון דרך הנייר המצויר בעזרת מחט.
גזירה של הדמות והפיכתה לתלת ממד | צביעת הדמויות | הכנת הרקע | תחילה בניית פורמט גדול מקרטון וצביעתו בלבן | תליית הדמויות וקיבוען.