מה אנחנו מקרינים?

שני תרגילים, אישי וקבוצתי

תרגיל קבוצתי

נפגשנו בבית הספר לאחר שעות הלימודים כשהחושך ירד והתנסנו בהקרנת וידיאו במרחב הבית ספרי הנטוש והחשוך. יצרנו וידיאו קליפים לשירים אותם הקבוצות בחרו וגילינו האם כשבית הספר ריק המפלצות והרוחות יוצאות...


תרגיל אישי

כל תלמיד/ה יצרו ועיצבו בובות ללא תווי פנים להם הם התבקשו ליצור סביבה שהורכבה ממסך מחשב ופסקול המותאם לקונספט העבודה. על הפנים של הבובה הוקרן וידיאו שהם יצרו.

סדנת אמנות | כיתה יא' | תשפ״ב

עבודה בינתחומית שמבקשת לחשוב על וידיאו בכמה אופנים ורבדים:

וידיאו על מסך שטוח לעומת וידיאו על פסל/בובה תלת מימדית.

וידיאו במרחב ולא על מסך שיגרתי

כיצד משפיע האופן שבו מנוגן הוידיאו על תוכנו. אם בכלל.

מה היחס בין וידיאו ברקע לעומת וידיאו קדמי.

מה תפקידו של הפסקול? ואיזה ערך מספקת פעולת העריכה.

בהנחיית רעות אסימיני