חיפוש עצמי
עיצוב אזרחי גלובלי | כיתה יא | הלה ברודי וענבל הלצר
מהלך רפלקטיבי מלווה לפרויקט חיים בסמיכות.
תחומי דעת: החברה הערבית בישראל
שאלה פוריה: איך ידע יכול להשפיע על התהוות של דימוי?
משך הפרויקט: פרויקט מלווה למידה במשך כל השנה
מיומנויות והרגלים (תפקודי לומד): יכולת הפשטה | חשיבה קולאז'ית | מתן פרשנות לדימוי | הבנה רפלקטיבית
תוצר: סט של ארבעה קולאז'ים המסכמים שלב למידה. מבוססים חיפוש חזותי למילים המבטאות דימויים שנוצרו אצל הילדים בעקבות שלב למידה.
הנחיות להתייחסות לקולאז'
איזו תחושה מעביר הדימוי ולמה?
איך הקואלז' מבטא את הדימוי הנוכחי שלי של הערבים בישראל / החברה הערבית בישראל? (בהתאמה לחומר הלימודים)
מה לדעתי השפיע על הדימוי שלי?
רציונל הפרויקט
הידע איתו אנחנו מתמודדים בלמידה במגמה, עוסק בסוגיות מורכבות בחברה הישראלית, מלווה באמוציות ומחייב עצירה והתבוננות עצמית על הדהוד הידע אצלי כאדם. העצירה המתבוננת מחייבת מיצוי של מילה לחיפוש הדימויים מייצרת עוד שלב בעיבוד המידע, ביכולת ההכלה שלו וביכולת לגבש עמדות. זהו מעין "מחקר פעולה" בו התלמידים.ות חוקרים.ות את התהליך האישי שלו למול הידע, והתובנות אליהן הם.ן מגיעים.ות.
כל שלב בחיפוש העצמי כולל קולאז׳ וטקסט אישי שמשלב בין רפלקציה לידע. העבודות מוצגות ללא הטקסט
עדי
תום
ליאור
קטרין
ליאב
נהוראי
תמי
אלמוג
נופר
יניב
עידו
ליאל
מתן
נועה
אגם
נתן
שחר
ספיר
אביטל
עידן